Monday, March 17, 2014

soalan ke-2:kenapa banyak pic budak.?


kan kan..banyak pic budak je..adohai dah yg cantik pic budak je..abis cane..lalala..xpe..nanti aku tangkap pic mak budak lak eh..tapi kan mak budak 4 beradik tu cantik oh..segan lak nak snap..satg suami dia snap muka aku karang..xberaya kat hospital pulak aku xpasal-pasal..hehe..tapi semalam aisya ada ingatkan aku satu dialog aku kat kpg pasal budak2 ni..cam ne plot dia da lupa dah.. tapi aku ni ader ckp sepotong ayat yang berbunyi "dah tidur dah anak-akak aku?" damit x bergelak ketawa lak depa suma dengar ayat tu..bajet budak 4 beradik tu anak aku..hahaha..
neway travia tuk hari ni:kalu korang pg kelantan mesti korang nampak langit dia macam rendah oh..aku pun x taw nape..agak style la tapi rasa macam dunia ni rendah la pulak kalu pegi sana..hehehe..ok selamat bercuti..cuti2 malaysia okeh..

p/s-tapi kalu ader org nak sponser aku p lua negara pun xda hal la eh;) dekat2 pun xpe..nz ke uk ke swiss ke..lalala

salam sejahtera

No comments:

Post a Comment

selak-selak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...