Monday, March 17, 2014

kenape hitam putih :)





mesti suma tertanya2 kenapa pic dia suma hitam putih kan..
jawapan nye ialah..
eh suka hati aku la nak buat pic tu wane ape..blog aku ke ko nye?ader aku kisah..hahaha..xda xda..gurau2..erm sebenarnya malas nak maen warna lagi..almaklumlah x berapa pandai lagi kan..kita start dari hitam putih dulu k..mcm tv kat uma korang gak kan..zaman dulu mana ader tv full hd ngan led tv terus kan..suma start hitam putih dulu kan ye tak makcik..so nanti kalu ader pic yg berwarna yang menarik nak di kongsi insyaallah akan dikongsi bersama anda semua..cewah..hahaha..ok selamat menonton tv kat rumah masing masing okeh..
selamat semua
trivia lah-perjalanan sperma ke ovum adalah sejauh united state ke japan..so sangatlah jauh ye adik2..tapi aku pelik la..masalahnye sampai sekarang ak x pandai berenang..tapi nape aku masa dlam medium sperma tu aku pandai berenang eh..damit..ni mesti ade kaitan dengan iklan produa dekat tv tu..isteri pakcik x sihat..dia ader alzheimer.. so sekarang penyakit tu da berjangkit kat pakcik..hahaha..neway so kamu semua yang membaca ni adalah juara ye sayang..juara berenang dlam uterus mama ok..tahniah kerana berjaya berenang sejauh lautan pasifik..gud girl gud boy..minum milo eh?ahaha

No comments:

Post a Comment

selak-selak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...