Monday, March 17, 2014

menggergaji habuk kayu

boleh ke gergaji habuk kayu
credit-dale carnargie
heh
erm entah la..tapi rasional oh..dia macam bila nasi dah menjadi bubur la kot..heh..so sebelum dia jadi bubur baik korang buang sikit air dia..kalau x makan bubur mcd la jawab nye..tapi kalu dapat makan bubur mcd betul2 pun dap gak kan..heh
xla pengajaran dari ayat di atas kegagalan adalah lumrah kehidupan ye..xpe buat salah..mean kesilapan adalah bukti korang still manusia.aku pun banyak je buat salah tapi nak buat cane ye kan..masa yang da sudah akan terus berlalu..xle patah patah balik nye..(aku selalu menyesal x buat spm betul2 dulu)..hahaha..yesterday ended last nite oke azim..xpe la kan..so yang paling penting sekarang gunakan kesilapan yang lampau tu sebagai pengajaran dan batu lompatan k untuk maju kehadapan..lompat apek lompat:)
dah malas bebel..aku x larat ni
minggu ni sgt sibuk..
asgment/test/present/sosial
tadi masa aku nak balik aku reverse kereta tibe2 bunyi 'bukkk'..ah sudah dalam hati da cakap keta sape lak aku sagat kali ni..tengok blakang mmg sah aku da langgar keta org..then disusuli dengan bunyi hon dari kereta tersebut..pe lagi..dengan lagak abis pasrah..senyum..aku kua kereta..then tetiba kua la akak berbaju merah dari kereta tersebut..nasib baik wjy x da aper2..hahah..xla yang penting kereta dia x ape ape kan..yang menarik nye kakak 2 sempoi je keluar ayat penyata..bukan ayat soal k..'xda ape ape kan'..fuhh baik doo..dia cakap macam 2 je..
then aku minta maaf la..dia cakap nvm its oke..argghhh..
dah la cantik-azim
sexy-haziq
nasib dia x cakap 'its oke sayang..nvm..lets go dear..'
hehehe..
sorri sangat kakak terlanggar kereta tadi...ni suma salah saidon semalam dia reverse langar kerusi..then rini aku lak reverse langar kereta org..
so berhati hati lah d jalan raya ok..
malam mmg x berbau..
sbb malam mmg x da bau kan..
malam gelap je la..
travia-menguap boleh berjangkit oke..xcaya tgk disney chanel..
dah babai..
selamat okeh

No comments:

Post a Comment

selak-selak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...