Thursday, February 03, 2011

wikipedia


huuu..bile la nak lambung 2 macam ni lagi...penat da oh copy paste wikipedia..hehehe..xabis2 asgment..huuu..xpe la kan..tinggal setahun je lagi pun..tapi masalah gak oh..da grad nanti nak kna kerja lak en..org ckp ble kerja nanti mesti teringgat2 time study dulu..depa slalu ckp ble da kerja baru la sibuk cakap study dulu lagi best la ape la..tapi mmg betul pun oh..macam skarang yg aku rasa la..kan best dapat p skola balik..(actly ak hari2 dapat pg skola..hahahahaha)hidup macam nak kebelakang lak eh..bukan nak kedepan..hehe..erm tah la..makin hidup kedepan makin banyak tanggungjawab..so untuk mengelak dari tangungjawab tu la kita sibuk nak hidup kebelakang kan..hehe..xpe la..nak hidup kedepan or kebelakang x kisah la k..bukan pengakhiran tu yg penting..tapi cara kira menuju ke pengakhiran tu yg sepatutnya di fikir2 kan yep..macam buat math spm la..even jawapan kita betul then kalu jalan kerja salah x dapat markah gak kan..hehehehe..so fikir2 kan lah..hehehe

4 comments:

selak-selak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...